A megbeszélt időpontokat mindenki vegye komolyan!
KÖSZÖNÖM
Mielőtt meglátogatod a Kati-szalon-t, kérlek (a közlési törvénynek megfelelően olvasd el) tanulmányozd át pár soros házirendünket.
Pedikűr: +36/70-948-6003
Hétköznapokon 08-18 óra között.
BEJELENTKEZÉS:
Pedikűr: +36/70-948-6003
1. Bejelentkezés, időpont módosítás, információ kérés telefonon!
2. – Maximum 10 perc késést tudok elnézni! Kérlek minden esetben jelezzétek felém még ha csak 2 percet is késtek!
3. – Kérlek, hogy az időpontokra mindig időben érkezzetek.
4. – Amennyiben közbe jön valami, kérlek időben jelezd és mond le az időpontodat minimum 24 órával a megbeszélt időpont előtt.
Természetesen igény esetén keresünk másik időpontot részedre.
Egyéb esetben 50% kötbért számolok fel a következő időpontnál.
5. – Amennyiben valaki kétszer egymás után nem jelenik meg a lefoglalt időben és nem is értesít, őt nem tudom vállalni többet :(!
6. – A megadott időpontra gyermek nélkül érkezz, mivel ez veszélyes hely lehet számára!
7. – Csak egészségesen vegyétek igénybe a szolgáltatásaimat
Oldalamat ezen a linken érheti el:
HÁZIREND! Érted dolgozunk! Egyetértesz?
Naponta olykor 13-14 órát dolgozom, hogy ne kelljen, több hónapra időpontot adjak neked!
Keveset és rendszertelenül étkezem e miatt és ahogyan láthatod, olykor még a mosdóba is rohanva megyek.
Az alábbi írásomban szeretnélek tájékoztatni a Kati Szalon szabályzatával, továbbá egy-két „gondolat” is megfogalmazásra kerül.
Elsősorban szeretném, ha nem gondolnád, hogy Te rólad van szó!
Általánosságokban írok, az évek tapasztalataiból merítve…
Emberek vagyunk!
Naponta olykor 13-14 órát dolgozom, hogy ne kelljen, több hónapra időpontot adjak neked!
Keveset és rendszertelenül étkezünk e miatt és ahogyan láthatod, olykor még a mosdóba is rohanva megyünk.
Ne bánts!
Sajnos találkozom olyan vendégekkel, akik a kezelés áráért azt gondolják, megvették a lelkemet és idegrendszeremet is erre az időre.
Nagyon szeretek mosolyogva dolgozni, kérlek ne „öld” ki belőlem ezt a jó tulajdonságot a morgásoddal, a türelmetlenségeddel és olyan hasonló megjegyzésekkel, mint pl; siess már, nem tudok várni, miért nincsen időpontod kedd este 10 órára, stb; Legyél vidám, hiszen kezelésem nem csak a lábakról szól, hanem a kikapcsolódásról is.
Kérlek, ha megcsúszom pár perccel (mert pl; az egyik Vendég késett), légy megértő, készítek neked egy kávét arra a pár percre. Ne vágd rám az ajtót mérgesen:)
Ember vagyok én is!
Havonta kb; 200 ember keres fel személyesen és kb; 300 telefon hívásom van……ennek ellenére minden esetben mosolyogva foglak várni és biztos lehetsz abban, nem bántalak meg!
Minden nap emberekkel dolgozom.
A jó emberi kapcsolatokhoz elengedhetetlen a kölcsönös tisztelet, a bizalom és egymás elfogadása is. Szerencsére legtöbbünk az általános illemszabályokkal tisztában van.
Ennek ellenére sajnos sokszor szembesültem már azzal, hogy nem minden Vendég tartja tiszteletben az időnket, egészségünket, lelki nyugalmamat, ezért az íratlan szabályokat -amikre azt hittem, mindenki számára magától értetődőek- írásba foglalom.
Az etikett szó jelentése: Udvariassági szabályok összessége a társadalmi érintkezésben.
Lássuk hát, mik azok a szabályok, amik betartásánál nagyon hálásak leszünk Neked (és kérlek senki ne vegye sértésnek írásomat):
1. – Időpont egyeztetése
Bejelentkezést (időpont egyeztetést) személyesen, telefonon, teheted meg. Sokszor nem tudom felvenni munka közben a telefont, nem tudok azonnal válaszolni az üzenetekre, de amint szabad vagyok, vissza hívlak!
Reggel 8 előtt, este 8 után, szombatonként és vasárnaponként nem szoktam örülni a hívásoknak, ha sürgősen el szeretnél érni, kérlek, írásban üzenj (Messenger, sms)!
TIPP:
Foglald le előre következő időpontodat, amikor épp nálam vagy!
Egyszerűbb és kényelmesebb, mint utolsó pillanatban bejelentkezni vagy heteket- hónapokat várni.
Munkafolyamatom zavarása miatt, nem áll módunkban minden esetben a telefont felvenni, ezért ha nem érsz el, akkor küldj egy sms-t, elérhetőséggel és hogy mit szeretnél.
Minden esetben visszahívok mindenkit!
E-mailben, Messengeren és Viberen NEM tudok időpontokat kiadni.
Sokáig tartana a levelezgetés, hiszen Te mondasz egy időpontot, ami nekem nem biztos, hogy megfelel, aztán mondok Én….stb; sok idő.
2. Érkezés időben
Kérlek, mindig érkezz pontosan! Késés esetén mindig telefonálj, tájékoztass! Nem játszhatunk a következő vendég idejével, mint ahogy Te sem szeretnéd fordított esetben. Az is előfordulhat, hogy nem tudlak elvállalni, amikor szeretnéd, mert szoros az időbeosztásom, kérlek, ilyenkor legyél megértő! Ezért érdemes már az ottléted alatt foglalni új időpontot.
3. Időpont lemondása
Sajnos sokszor előfordult már, hogy lemondás nélkül nem jön el valaki, vagy aznap mondja le, amikor jönnie kéne. Ez borzasztóan kellemetlen, mert ilyen hirtelen már nem tudok a megüresedett időpontra beírni senkit. Természetesen bármikor bárkivel előfordulhat, hogy közbejön valami, nem tud eljönni a foglalt időpontra. Ilyenkor kérlek, minimum 1 nappal előbb jelezd, hogy nem tudsz eljönni Hozzám. Vannak várólistás vendégek is, ha időben jelzed, gyorsan be tudok tenni esetleg valakit helyetted.
Amennyiben valaki kétszer egymás után, lemondás nélkül nem jelenik meg, nem áll módomban többet elvállalni.
4. Betegség esetén halasszunk!
Nagyon zavaró, amikor valaki tüsszögve, náthásan, köhögve érkezik meg a Kati Szalonba, percenként orrot fúj és közli, már egy ideje lázas. Ha betegnek érzed magad, egyeztessünk inkább új időpontot!
Én is ügyelek arra, hogy Te ne kapj el semmit a szalonban, Te se veszélyeztess, vagy a többi Vendég egészségét!
5. Gyermekek
Amennyiben lehetséges, gyermek nélkül érkezz! Törvény szabályzása szerint egy pedikűr és manikűr szalon veszélyes „üzemnek” számít! Továbbá a szalonban drága munkaeszközök is vannak, nem szerencsés, ha a gyermek ezek valamelyikével szeretné lefoglalni magát. Szalonunk sajnos nincs felkészülve gyermekek felügyeletére. Kérlek, tartsd szem előtt a biztonságát és a nyugalmat. Köszönjük megértésedet.
Gondolj a többi Vendégre és Ránk is, a szalon a Mi munkahelyünk!
6. Kisállat
Kis kedvenceket, azaz kutyát és macskát nem fogadhatunk a Kati szalonban. Egyrészt zavaró és nyugtalanító hatással lehet másokra, másrészt egészségügyi előírások és az ÁNTSZ szabályzatai nem engedélyezik.
Kérünk, hogy ezt tartsd tiszteletben!
Figyeljünk egymásra!
A házirendem további pontjai egyértelműek és talán nem szorulnak plusz véleményezésre, de azért olvassátok át!
7. Telefonálás
közben nyugodtan telefonálhatsz (pedikűr)
Legjobb, ha a szalonban rezgő üzemmódra állítod a telefont, és csak a sürgős hívásokat fogadod. Neked is jobb, ha a szépítkezési idő alatt semmi másra nem kell koncentrálnod, csak arra, milyen jó végre magaddal törődni. Tudom, hogy ezek teljesen természetes, maguktól értetődő kérések, melyeket jó esetben senkinek sem kell elmagyarázni. Ezek olyan alapszabályok a mindennapi életünkben, melyet már gyermekkorunkban megtanultunk. Ha ezeket a szabályokat betartod, szuper és szeretetreméltó Vendég vagy!
Tiszteljük, becsüljük meg egymást! Jó pihenést, szép és egészséges lábakat kívánok Neked! 🙂
Kati
Hogyan fizethetek a szolgáltatásokért?
Készpénz és bankártyás fizetési lehetőség
Hol található a Kati Szalon szalon bejárata?
A Szalon bejárata a ház bejáratánál található. 72-es kapucsengő
Kisállat bevihető a szalonba?
Nem! A higiéniai törvényi előírásoknak megfelelően nem lehet behozni sajnos a Kati szalon-ba háziállatot.
Mozgáskorlátozott számára is van lehetőség a bejutásra?
Igen! A Lépcsőház akadály mentesítve van.